»» رؤیت پنهانی گاو وحشی لامبورگینی

»» رؤیت پنهانی گاو وحشی لامبورگینی

کمتر از یک ماه دیگر، 4 سال از رونمایی آونتادور می‌گذرد، همچنین انتظارها از پاسخ لامبورگینی به کمپانی‌هایی چون مک‌لارن و فراری زیاد شده است. اکنون بعد از 4 سال، یک بار دیگر شاهد گاو وحشی 12 سیلندر در لباس SV خواهیم بود.

Lamborghini Aventador SV

Lamborghini Aventador SV


بستهٔ SV ارائه شده در مدل مورسیه لاگو، 100 اسب بخار بیشتر را به مدل استاندارد افزوده و وزن خودرو را نیز تا حدودی کاهش داده است. لذا استفاده از همین فرمول در مدل آونتادور SV نیز قابل پیش‌بینی است. این بدین معنی است که قدرت خودرو حدود 800 اسب بخار و وزن آن حدود 100 کیلوگرم کمتر از 1625 کیلوگرم باید باشد. همچنین آئرودینامیک بدنه بهبود یافته و باید بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. لامبورگینی باید اعداد و ارقام این خودرو را تا حدی عالی نشان دهد که تا به حال در هیچ‌کدام یک از سوپراسپرت های خود ارائه نکرده است. برای درک این مقایسه، بهتر است بگوییم که اونتادور استاندارد شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت 2.9 ثانیه ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت را داراست. پس می‌توانید درک کنید که با چه هیولایی طرف خواهید بود.

LamborghiniAventador SV Prototype Testing at Nürburgring

LamborghiniAventador SV Prototype Testing at Nürburgring


درحال حاضر یک تصویر جدید و البته اتفاقی از اونتادور SV به ثبت رسیده که آن را در حال تردد در بزرگراهی نزدیک سنت آگاتا نشان می‌دهد. این تصویر گویای این است که گاو وحشی جدیدی در حال رشد است.

Lamborghini Aventador SV

Lamborghini Aventador SV


همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود دیفیوزر عقب به طرز قابل‌توجهی بزرگ‌تر و خشن‌تر از قبل شده است. اگزوز 4 گانهٔ آن دوباره طراحی شده که از نظر ظاهری کمی با مدل استاندارد تفاوت دارد. البته به نظر می‌رسد طراحی سپر عقب این خودرو از اونتادور نسخهٔ 50 سالگی الهام گرفته است.


جزئیات بیشتری از این مدل در دسترس نیست ولی نمایندگی‌های لامبورگینی درحال ثبت سفارش مشتریان هستند که اولین خریدار هم، شخصی به نام salamone team است که این خودرو را قبل از ورود به بازار پیش‌خرید کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 دی 1393برچسب:,

] [ 12:51 ] [ علی و حسین مقدم ]

[ ]